Bezproblémová reklamácia

Ako mám postupovať pri reklamovaní tovaru?

Odporúčané riešenie: Zavolajte nám a informujte nás, že chcete tovar reklamovať, naša operátorka Vám vysvetlí ako postupovať.
Najrýchlejšie riešenie: Chcem reklamovať tovar a nechcem sa zaťažovať telefonátmi, v tom prípade si stiahnite nás REKLAMAČNÝ FORMULÁR, ktorý vypíšete a tovar odošlete na našu adresu
Adresa na odoslanie reklamácie: RAJ HOLDING s.r.o, Okružná 884/72, 06401 Stará Ľubovňa.

Formulár neslúži na odstúpenie od zmluvy. Prosíme klientov aby pri odstúpení od zmluvy využívali formulár TU


Časte otázky pri reklamácii:


1, Je potrebné vytlačiť reklamačný formulár a poslať ho spolu s tovarom?

- Áno je to nutné, urýchlite tým celý proces pri reklamácii. Pokiaľ doma nemáte prístup k tlačiarni, treba to napísať ručne a pribaliť to k tovaru.


2, Kde nájdem reklamačný formulár?

- Reklamačný formulár - Stačí nato kliknúť


3, Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

- Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najskôr, niekedy však vyriešenie reklamácie vyžaduje viac času a reklamácia sa predĺži. Priemerná doba vybavenia reklamácie je do 10 dní.


4, Akou formou vybavujete reklamácie?

- Reklamácie vybavujeme výmenou za nový kus alebo vrátením peňazí v prípade nedostupnosti nového kusu.


5, Kto bude platiť poštovné spojené s reklamáciou?

- Pokiaľ bude reklamácia uznaná náklady na poštovné, znášame v plnej výške my. Poštovné Vám bude na základe potvrdenky preplatené na účet.


6, Ako mám odoslať tovar na Vašu adresu?

- Odporúčame Vám využiť spoločnosť zasielkovna.sk alebo zaslat.sk. Tieto spoločnosti ponúkajú spičkový servis a najlacnejšie poštovné.


NENAŠLI STE POTREBNÉ INFORMÁCIE? RÁDI VÁM ICH POSKYTNEME NA:
EMAIL: INFO@DARCEKOVY-RAJ.SK
TEL: +420 522 010 400